Popular Posts

Wednesday, April 15, 2015

Menu dan bayaran bil selama 34 hari di Hospital Putrajaya

korang pernah tau tak kat hospital bleh pilih menu makanan.syarat nye kena stay kt wad 2 minggu dan keatas. so sy share lah menu ape ye...so far kt HPj ni masakan western dia best.:







 itu saje lah gambar yang ada kt nfon saya... sekadar cuci mata...

pasal bil hospital putrajaya, stay kat sana selama 34 hari campur bersalin, duk katil sebilik 4 orang, total bil sy rm2100.
bagi saya seorang pelajar memang membebankan. kalau  ada yg kata ' ehh student kan free je' . saya dh confirm kan dekat kaunter bayaran wad, katanya hanya student berusia 21 tahun dan ke bawah sahaja layak dapat free.. so sy dah 28 tahun..bayor sendiri la.. plus, my husband private comp.

harap ada pembaikkan di situ.bukan saje2 saya pilih HPJ, tapi itu lah yg paling dekat dengan rumah saya... agak membebankan kami yang kurang berkemampuan... apepun servis doc and nurse bagus. kecuali doc yang sambut sy bsalin, asyik menguap dari pkul 9 lbh mlm lagi.aku rasa nak hempuk je dia..acuh x acuh buat keje....

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan jejak anda :)