Popular Posts

Sunday, October 18, 2015

Scan 3D murah 2015

Assalamualaikum

Beberapa hari lepas saya berkesempatan ke klinik untuk scan rahim saya. ye lah, sebagai persediaan untuk kehamilan ketiga. untuk makluman, saya pernah melahirkan bayi semasa kandungan 18 minggu dan 26minggu++. Doc ada tulis di buku pink, rahim saya retroveted iaitu terbalik. saya cukup takut semasa dalam pantang. hari ke 20 pantang saya ada temujanji dengan doc haslina, pakar O&G putrajaya. saya tanya betul2 pasal retroveted tu. rupanya Doc yang merawat saya tersilap tulis.. hangin juga saya.boleh dia silap camtu..

Balik kampung kali ni, saya ke Klinik Dr nazri di jerteh. Dr Nazri memang feberet saya. baik Dr Nazri ni. scan punye scan...ok siap.alhamdullilah rahim antiverted. maksudnya normal. Dr siap scan 3D. saya bajet dlm RM80 camtu.. masa bayar harga bawah RM40 (sebab rahim saya 'kosong'). saya doakan Dr nazri terus maju..dan murah rezeki. consultation yang diberikan amat jelas sekali. sebelum ni,saya ada scan baby saya siap ukuran semua sekali ubat dan lain-lain Rm 70-80 kot. bagi saya murah dan berkualiti di sini berbanding d KL RM100-150++ NOKSSS. tak kuasa makkk...

P/s: kalau korang nak pegi tu..sila g awal ye. berebut-rebut orang masa nak masuk tu..sampaikan ada jantan mana ntah langgar perut saya masa nak scan baby ke2 saya. rasa nak tampar jer.. nasib lah tak berebut pun kena jugak...





Alamat Klinik Dr Nazri, 
PT 951 Taman D'Jaya, Jalan Besar Kg. Mak Sara, Jerteh, Terengganu

no fon :03-9212 1166 ext: 86523

Operation Hours :Saturday - Thursday9.00 am - 10.00 pm Friday8.00 pm - 10.00 pm

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan jejak anda :)