Popular Posts

Friday, September 26, 2014

Pregnant test clear blue

assalamualaikum

Alhamdullilah...syukur ke hadrat ilahi, saya dah hamil anak kedua kami, selepas keguguran yang pertama (ada sy ceritakan di blog ini).

harini saya dah 13 minggu.alhamdullilah..syukur.saya makin sihat dan gembira dengan kehamilan ni..di samping suami yang baik dan bertanggungjawab..suami saya selalu membantu di kala badan ini terlalu lemah. tq ayah! :) we love u till jannah n forever.


test ngn clear blue..tbaeekk.
kami dh eksited tahap ape ntah..guna clear blue utk confirmation. pic taken on 4th day of raya posa. 1st raya dah test,cuma guna test yg 2hinggit kami xcaya jer naik 2 line..so tggu sampai 4th day. Alhamdullilah


so kat sape2 yang cam blur eh betul ke double line ni...cepat2 la pegi beli clear blue digital ni, rm26-29 camtu lah..ada jual kat gurdian (mahal sikit) ,watson, farmasi (murah sikit).test ni tunjukkan berapa minggu kita hamil...best kan...kalo g klinik pn, doc xdapat nak confirmkan..ni pengalaman saya sendiri.dah confirm tu, cepat2 la pegi buat buku pink.

ok next entry saya nak cerita pasal rumah apartment yang kami baru beli.belum pun dapat kunci tapi eksited tuhan jer tau.hehe...

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan jejak anda :)