Popular Posts

Friday, August 15, 2014

cara meningkatkan kesuburan wanita

assalamualaikum

korang penah dengar kan orang kalo orang gemuk ni, susah nak pregnant.senang cite tak subur. kalo g jumpa doctor utk rawat kesuburan pun doc akan suruh turunkan berat dulu. ok, untuk pengetahuan kawan2, saya salah sorang yang mengalami masalah kegemukan. hihi. sebelum kawin, perkara pertama sy pk, ayyak..camne ni, boleh lekat tak nanti ni...

kenal suami masa tu pn skejap je.masa kenal dia, berat 80kg tinggi 153cm je. huh! korang rassa???? mmg la saya gemuk. dengan inisiatif sendiri saya diet + suplement cambridge weight plan (CWP). memang jarang dengar produk ni. kawan saya kauselornye..beli dengan dia je lah.

start ambik cwp, bln5- bln 11 ( kawin 22/11/13) berat sy jadi 66.5kg.. Alhamdullilah.kalo korang berminat boleh email sy..nt sy bg no fon kawan sy. kat sini bukan sy nak promote.tapi nak share camne diet secara sihat.Cwp ni, banyak join dengan hospital, projek untuk kencing manis. sy antara orang yang dah try macam-macam produk kt luar sana. cakap je produk mana sume dh try.dari yg xde sijil kkm yg murah yg mahal sume try.tp xberkesan..Alhamdullilah sy cuba cwp ni,bjaya.syukur. cwp jgk ada boleh menambahkan tahap kesuburan kite.

ok,lepas sy nikah 22/11/13, saya period 1/12/13, lepas tu sy lekat.Alhamdullilah. kuasa Allah.. tapi kegembiraan kami tak berpanjangan.sempat bersama arwah Muhammad selama 4bln 2minggu je dlm kandungan..sy redha.

bulan 4,5,6 je sy kosong,bulan 7 saya dh test upt.sekarang sy tengah mengandungkan anak kedua kami.baru je 7minggu. Alhamdullilah.tapi ada bleeding / spotting brownish skit lately.esk kami akan ke pusat rawatan kohilal.

pic ni, test masa raya ke4 jika tak berjaya hamil,  cuba la kuruskan badan untuk kesihatan kita...mana tau ada rezeki lepas tu.boleh cuba diet atkin.

ini ikhtiar lain korang boleh cuba:

korang cuba amalkan cara berikut dan like la fb Dr salwa...

cara seterusnya: diet atkin.ramai dah saya tengok diorang berjaya hamil...like la fb atkin tu..maaf kepada tetty, saya print skrin kisah rezeki anda...saya doakan semua nya selamat.aminnn




No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan jejak anda :)